środa, 29 czerwca 2011

Z truskawkową niespodzianką:)

Dzisiejszy post będzie truskawkowy:)
Oto pudełko dla Goh:)na pamiątki i skarby,duże bo mierzące ok 30 cm:),z UHK-owych papierów rzecz jasna:))))


A ,że życzeniem Gosi był kolor truskawek ze śmietaną,to "sprzedam "Wam jeszcze dziś przepis na ciasto,które zawsze się udaje,a mało tego,podczas jego przygotowania brudzi się tylko jeden garnek:P.Ciasto może zrobić z wszystkim:),jest dobre absolutnie z każdym owocem,zarówno świeżym ,jak i z kompotu.Jak nie mamy nic,co by można na ciasto dać-wystarczy użyć fantazji:)
Ja kiedyś dałam startą na tarce czekoladę,albo pokruszone figurki z czekolady jakie zostały po świętach,raz tez mussli:).Tez było pyszne:)
Także warto zanotować ten przepis:).

Ciasto "goście jadą"
*1 szklanka cukru(ja daję mniej i dodatkowo jedno opakowanie cukru waniliowego)
*1 szklanka mąki
*2-3 łyżki oleju
*1 łyżeczka proszku do pieczenia
*4 jaja

Zmiksować,wylać na blaszkę,na to dać owoce.
Piec ok.40 min w 160 stopni
A wygląda tak:


i do tego herbatka-na przykład kwitnąca:))))
To maszerujcie do kuchni:)ja lecę do przedszkola:***

12 komentarzy:

  1. A smarujesz blachę tłuszczem?
    I dlaczego Ty mnie dręczysz takimi pysznościami? No co?Złośliwa chcesz być? :*
    mADZIALENKA tWOJA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko pięknie się prezentuje, a ciasto penie, że spróbuje zrobić:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełeczko, a cisto na pewno spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie pudełeczko, a ciasto dzisiaj się zrobi na bank:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!!!!:))))) jak się cieszę:))))) kocham ten kolor:)))) cudna ta ramka i fajnie że napisałaś Goha przez samo H :)))) i to obramowanie z kwiatuszkami!!!!!:DDDD super się cieszę:))) już się nie mogę doczekać aż będę sobie mogła tam przełożyć wszystkie moje kartki ślubne i inne pamiąteczki:))) kocham cię asiczko:)))) poprawiłaś mi ten mój posępny nastrój - jak nie wiem co!:)))) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się podekscytowałam, że zapomniałam o ciachu:) wygląda super i na pewno je wypróbuję:) link do przepisu już zanotowany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale mi smaku narobiłaś kochana...no nie moge...jutro lece po truskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. liczne pudełko zrobiłaś:) A ciasto zapowiada się smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne!
    a ciasto chyba wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak - strawberry fields :)
    Ciasta bym zjadła!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. dostałam od Ciebie przepis kilkanaście ciast temu :P faktycznie ciasto jest genialne, zdążyłam już "wypracować" jego biszkoptowy odpowiednik :P mniam!

    OdpowiedzUsuń