piątek, 4 listopada 2011

ZAPAKUJ TO!-wyzwanie w Scrapińcu i candy:)


Niniejszą pracą chciałam Was zaprosić do udziału w wyzwaniu na listopad na blogu Scrapiniec-Inspiracje-ZAPAKUJ TO!
oraz z okazji,że właśnie minęło 3 lata od początków mojego scrapowania na całego(nie licząc prób wcześniejszych) na
candy u asicy



zgłaszać się można pod tym postem do 28 listopada,losowanie odbędzie się 29 listopada(w urodziny mojego syna Igora).
Zwycięzca otrzyma powyższe pudełeczko a w nim... niespodziankę:).

Miłego wieczoru:)

131 komentarzy:

  1. będę pierwsza :) Cudne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że mi się poszczęści, gratuluję z okazji rocznicy:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tez bym chciała takie pudełko, p.s mój syn tez ma na imię Igor ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko.:)I ja się zgłaszam.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wyzwaniu już pisałam, że super, spróbuję zrealizować mój pomysł :))

    A na candy z miłą chęcią się zapisuję, bo już samo pudełeczko jest wielce kuszące :D Gratuluję wytrwałości w pielęgnowaniu pasji! :) i życzę kolejnych wieeeelu twórczych lat :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu pudełeczko cudne..więc chętnie stałabym się jego nową właścicielką :D co do świętowania 3 rocznicy scrapowania gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych jubileuszy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycałam się już tym pudełkiem na blogu Scrapińca!
    Jest fantastyczne!!!
    Chętnie się nim zaopiekuję!
    Alu! Gratulacje z okazji trzecich urodzinek bloga!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tadam taadam... lata uciekają ;o))
    Zapisuje się tu. Czy to jedyny warunek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to ja chętna! Tym bardziej,że ja i mój najstarszy syn też listopadowi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pudelka sa śliczne, gratuluje trzech lat i życzę wielu, wielu następnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam niespodzianki! Uwielbiam candy! Ustawiam się w kolejce, a info już na blogu: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje:) jasne że się zgłaszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełko, a ja uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ja jestem bardzo chętna!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne pudełko! Samo w sobie jest niezwykłe i stanowi piękny prezent :D ...nie można przejść obok niego obojętnie - to i ja się ustawiam w kolejce, by mieć szansę je przygarnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy !
    Już samo pudełeczko stanowi piękny prezent a niespodzianka dodatkowo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może mi się poszczęści. Wszystkiego dobrego dla Igorka :) dla Ciebie również powodzenia w dalszym scrapowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zapisuję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisy do 28, a ja mam w ten dzien urodziny :D wpisuje sie na lise oczywiscie, info u mnie na blogu. Pudeleczko sliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy! Pudełko cudne! Już miałam przyjemność otrzymać Twoje dzieła i wiem, że na żywo zachwycają jeszcze bardziej niż na zdjęciach, więc chętnie i tym razem stanę w kolejce po nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oby ci się chciało przez kolejne 3 lata i jeszcze, jeszcze dłużej!!!:) gratulacje!

    pudełeczko cudne:)) jak najbardziej piszę się na tą loterię:)))) pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  22. GIW MI DYS PUDEŁKO :)) słodkie możesz sama zjeść:))
    Truli jors Mad :***

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kolorki, napatrzeć się nie można :P
    zgłaszam się i ja :)
    gratulacje 3 lat :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Och wspaniale...życzę kolejny wspaniałych latek scrapowych i dużo weny!
    Ustawiam się do kolejki:)

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa-dodają twórczych skrzydeł.
    Ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  25. Samo pudełko by mnie już zadowoliło :))
    Kolejnych 3 lat, Kochana! :**

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią stanę w kolejce:) A Tobie życzę jeszcze wieeelu twórczych lat!;)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje trzech bardzo twórczych lat i życzę kolejnych

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudełeczko co masz w środku? - uwielbiam niespodzianki dlatego czym prędzej dopisuję też swój komentarz :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że Jesteś z nami i dzielisz się swoimi cudownościami. Prosimy o jeszcze =}
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. z miłą chęcią się zapiszę, robisz przepiękne rzeczy!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne pudełko. Chętnie przygarnę- nawet bez niespodzianki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczne pudełeczko :) Z chęcią się zgłaszam :)
    martyncia2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję 3 lat i życzę kolejnych 333 :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja równiez stanę w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne pudełeczko i zapraszam na candy u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Początkująca scrapowiczka chętnie ustawia się w kolejce.asus_33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż dech mi zaparło... przepiękne... ustawiam się z przyjemnością w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam prace w twoim wykonaniu, więc w kolejce staję i ja :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ten Gollum zaklinam: mój skarbie - choć do mnie! Poczekam, pomarzę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. Chcę to piekne pudełko!!!
    Pozdrawiam
    Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  42. dobrze, że jesteś :*
    i stoję grzecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności słodkości!
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne jest to pudełko:)
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja się z chęcią zapiszę. Pozdrawiam Cię serdecznie i rodzinkę też :)

    OdpowiedzUsuń
  46. również się zgłaszam :)

    melancholytower(at)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham pudełeczka, a twoje jest cudne:) wiec przyłączam się do kolejki .....:)
    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. ojeja, jakie cudne! chcę, chcę, chcę :)) ustawiam się w kolejce! :)
    buśka :**
    M.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nawet nie wiem czy mam szansę (nie bloguję) ale staję, lubię niespodzianki! Pozdrawiam :) Agnieszka
    shenen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne pudełeczko ustawiam się z ochotą o nie może się uda i będę miała troszkę szczęścia :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chętnie ustawię się w kolejce
    To już trzy lata?
    Pudełko cudne - jestem fanką Twoich prac.

    P.S. Albumiki roczkowe bardzo się podobały

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję trzech latek,nie dość,że pudełko takie cudne,to jeszcze niespodzianka,i jak tu nie stać w kolejce,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuje sie bardzo chetnie. Zycze kolejnych kreatywnych lat. Zapraszam na moje zimowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  54. Sto Lat dla synka :)

    zgłaszam się :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się. :-)
    Mój blog, na którym jest notka: liliowaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się następna w kolejce. ;)
    Mail: weronikajulluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Pudełko piękne :) ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne pudełko! Ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się! Jest śliczne :)
    Marzena
    trojanda@o2.pl
    troja.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  61. intrygujące :) chętnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. lubię niespodzianki, więc zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  63. i ja się zapisuję :) Pudełko piękne, a i niespodzianki bardzo lubię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. pokaźna kolejeczka, ale nie można się co dziwić:)
    Błękity+niespodzianka=muszę wziąć udział w zabawie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. gratuluję tak długiego blogowania;-0
    Uwielbiam niespodzianki, a jeszcze w pudełeczku, które samo jest niespodzianką;-)
    Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja bardzo chętnie biorę udział w zabawie i gorąco pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  67. Cudeńko:)
    Chętnie je przygarnę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Dodałam jedno ze zdjątek u siebie, a tu staję w kolejce i się piszę.

    Zapraszam do mnie http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/ i pozdrawiam, wszystkiego najlepszego dla synka z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja się w ogonku ustawię za takim pięknym pudełeczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja bardzo chętnie sie nim zaopiekuje;)
    Gratuluję Ci trzech latek i życzę duuuużo weny na wiele kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  71. chętnie przytulę to pudełeczko. gratuluję rocznicy

    OdpowiedzUsuń
  72. Oczywiście chętnie się zapisuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękne pudełeczko. Ja dopiero wybieram się na kurs scrapu. Chciałabym kiedyś Ci dorównać :) A tymczasem liczę na szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  74. Och śliczne pudełko!!
    Niespodziankę od Ciebie już kiedyś dostałam i byłam absolutnie zachwycona, więc tu też ustawię się w kolejce - może akurat uśmiechnie się do mnie szczęście :-).
    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  75. ha! to i ja się ustawiam w kolejkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  76. Pudełko śliczne i już dla niego warto się tu zapisać.
    Oczarowana Twoimi pracami mam nadzieję, że tez sie załapię do losowania
    Arleta
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne pudełeczko! Ja też sprubuje szczęścia i się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Asico, ja się chyba zagapiłam, ale wpisuję się bo jeszcze zdążę :)
    29 listopada to też urodziny mojego męża, więc może w jego imieniu uda się cos wygrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Z rozkoszą zgłaszam swój akces w Candy. Urocze pudełko :)
    pozdrawiam,
    joaśka

    OdpowiedzUsuń
  80. Pudełko jest nieziemskie! :)
    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  81. z przyjemnością zapisuje się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wszystkiego naj z okazji rocznicy. Ustawiam się w kolejce po to cudne pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  83. Wszystkiego najlepszego z tej oto okazji. Pudełeczko cudowne :D Mam nadzieję że do mnie pofrunie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratulacje rocznicowe, życzę dużo zapału do dalszej pracy i blogowania. I oczywiście staję w kolejeczce mając nadzieję zostać posiadaczkę tego ślicznego pudełka!
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. wszystkiego naj:) ustawiam się w kolejce:)rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Pudełko jest przepiękne! Oczywiście że się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Śliczne pudełeczko ja również ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  88. niespodzianki fajna sprawa :)
    ustawiam się w kolejce

    beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. witaj, przepiękne jest to pudełeczko dlatego ustawiam się na szarym końcu tej kolejki. Pozdrawiam gorąco winka1979@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Piekne to pudeleczko. Niebieskie - pasuje do mnie wiec sie zapisuje!

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się.
    Przecudne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. No cudeńko. Od dawna podpatruję Cię i podziwiam. Więc do kolejki chętnie staję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkiego co najlepsze!
    I staję po to dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zglaszam sie i zapraszam do siebie: www.scraperiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. wszystkiego najlepszego i kolejnych pieknych i twórczych rocznic. pudełeczko śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  97. Jej, ale piękne pudełko! Staję w kolejce :)

    Tobie - życzenia kolejnych lat owocnego scrapowania, a dla synka - sto lat!

    Zapraszam też na moje candy filcowe - może coś wpadnie Ci w oko.

    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo lubię niespodzianki, może będę miała szczęście w losowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ach, te niespodzianki! Nie można się powstrzymać przed dołączeniem do kolejki ;)
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo eleganckie wykonanie.:)
    Zgłaszam się:)
    bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudeńko! Zgłaszam się! *_*

    martynella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się ;)
    ec92@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Bez chwili wahania zapisuję się !!!!
    Pudełko jest wspaniałe już wymyśliłam kilka jego zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczne pudełko! poczekam gzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Bardzo ciekawa jestem niespodzianki schowanej w tym przeslicznym pudeleczku... Staje w kolejce i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  107. z chęcią przyłączę się

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Marzy mi się również to pudełeczko :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się oczywiście :3
    Pudełeczko prześliczne, chyba będzie mi się śniło po nocach :D

    OdpowiedzUsuń
  110. I ja się ustawiam w kolejce, piękne pudełko :)

    zapraszam choć zajmuję się czymś zgoła innym http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. 100lat dla synka, a w kolejce oczywiście staję.

    rzadko kiedy podobają mi się niebieskie rzezy, ale to pudełeczko bomba!

    OdpowiedzUsuń
  112. Twój blog znalazłam dzisiaj i jeszcze nie wszystko zdążyłam zwiedzić, ale śliczne prace robisz i pudełeczko też ładne, więc chętnie się do zabawy zapisuję i lecę oglądać resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam niespodzianki.
    Chętnie zgłaszam się do udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Gratuluję pasji i szczęścia rodzinnego! Wpisuję się w kolejkę, ponieważ to zaszczyt być w tak miłym gronie... a może wygram taką cudną niespodziankę? btsk@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczne, zgłaszam się :)
    i zapraszam do mnie na rozdanie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Z miłą chęcią zapisuję się może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję rocznicy! Z chęcią przyłączę się do świętowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. i ja się dopisuję, piękne pudełeczko :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  119. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. się zgłaszam się również :)))

    OdpowiedzUsuń
  121. niespodziewajka zapakowana w kawałek nieba :-)
    to ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń