sobota, 26 listopada 2011

Bombonierros w wersji świątecznej:)




:*

15 komentarzy:

  1. nooo! świetny pomysł :) a jelonek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, wspaniałe! W wydaniu świątecznym jeszcze piękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! Te z jelonkiem, czy reniferkiem cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodkie, świateczne upominki - fajnie są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asia, jak zwykle świetne. I podsunełas ciekawy sposób na obdarowywanie kolezanek i pryjaciółek ;o))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo mi się podobają! I są takie zimowe, a ja tęsknię do śniegu - może nie aż takiego, jak zeszłej zimy, ale jednak...
    Ninka.
    P.s. Chciałabym tu, jeśli można, napisać o sprawie Kuby, bo na obu blogach, na których o tym czytałam nie można komentować anonimowo. Mam nadzieję, że się nie pogniewasz o to, że przez Ciebie przekażę Kubie wyrazy wsparcia. To fantastyczny chłopiec, wiele razy byłam gościem na jego blogu, czasem zostawiałam komentarz (anonimowy, ale podpisany). Trzymam kciuki za ponowne pojawienie się Kuby w sieci.
    Pozdrawiam serdecznie (Kubę również).
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i mega świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł fantastyczny, wykonanie piękne. Płotki, domki, renifery, śnieg... faktycznie nastrój iście świąteczny.

    OdpowiedzUsuń