środa, 30 listopada 2011

Inwazja ,że HO HO HO :),czyli jak efektywnie przerobić komplet papierów:)

Dzisiejszy wpis może zaniepokoić niektóre osoby,które stwierdzą,że chyba do tej pory marnowały papiery :P.Moi mili przeprowadziłam eksperyment.Postanowiłam zrobić kartki tylko z jednego kompletu papierów,aby przekonać się na ile efektywnie umiem go wykorzystać.
Wynikiem eksperymentu są poniżej zamieszczone karteczki,których powstało sztuk 16 z jednego kompletu papierów UHK- HO HO HO.Użyłam także niezastąpionych tekturek ze Scrapińca i stempelków Lemonade.Koniec gadania,przedstawiam efekty:














tyle zostało po przygotowaniu baz pod karteczki:
a tak wyglądał stosik do zrobienia:)
Jak ktoś umie "wydusić" z jednego zestawu jeszcze więcej ,to proszę o podzielenie się przepisem w komentarzu:).

Pozdrawiam i lecę dalej:***

17 komentarzy:

  1. Cudne kartki!:) i ta ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym pewnie nie umiała więcej, ale podziwiam karteczki, bo są takie jak lubię - proste, eleganckie i barrrdzo świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!!! Przy moich warstwach to niestety niemożliwe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. to się nazwya domowa linia produkcyjna! ty to masz moc wytórczą:))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewam sie, że się da, bo inaczej nie miałabym tylu papierów, robię i robię, a ich prawie nie ubywa:-) Ale ja bez wykrojników i różnych tam takich efektów specjalnych, one bardziej papierożerne są:) Twoje właśnie proste i piękne, w sam raz na dużą produkcję konieczną w okresie przedświątecznym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te kartki !! Podoba mi się najbardziej ta z reniferkiem !
    16 kartek - masz talent !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. łał ale dużo tego :) wszystkie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Piękne kartki:) Jaka różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam :) karteczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki piękne :) każda cudowna :P

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rzuciłaś wyzwanie ;) Będę musiała kiedyś sprawdzić, ile ja jestem w stanie wycisnąć z jednego zestawu, aż mnie to zaintrygowało :D

    A najlepsze jest to, że przy takim hurcie i przy jednej kolekcji Twoje kartki wcale nie wypadły monotonnie, są bardzo różnorodne i piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, mam wrażenie że jestem bardziej oszczędna. Policze dziś ile kartek zrobiłamz tego zestawu i dodam jeszcze że sporo mi zostało - hahaha ;o))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kartki i podziwiam za dociągnięcie pomysłu do końca!!! ja bym się złamała najdalej przy trzeciej kartce i dołożyła coś "spoza" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wyzwanie rzuciłaś hahaha - chętnie bym podjęła, gdyby nie to, że w kartonach siedzę :/
    16 kartek niezły wynik!!!! - ja pocięłam jedną kolekcjętotalnie do cna i mi wyszedł mini-albumik ;)
    Ale może po świętach będzie trochę luzu, to podejmę wyzwanie jednokolekcjowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, z resztek jeszcze kilka zakładek i karnecików do prezentów poproszę ;-)

    OdpowiedzUsuń