niedziela, 31 stycznia 2010

Scrap dla Grzesia


Postanowiłam także wykonać scrapa dla Grzesia,


Scrap z moją mała muzą Maniusią , przy okazji przypominam,że Maniusi i jej rodzicom także możecie pomóc przekazując 1% swojego podatku ( info u mnie w linkach z prawej).
Nie umiem robić scrapów z mnóstwem dodatków,więc jak zwykle u mnie prosto:),inspiracja z sieci gdzieś widziana ,ale niestety nie pamiętam skąd.



Może ktoś wie,dlaczego mam podkreślenia w tekście na początku wpisów??hmmm nie umiem sobie z tym poradzić a nie podkreślam tekstu specjalnie;)
Miłej soboty,wracam do gotowania, ehh te krasnoludki ostatnio coś strajkują;)

6 komentarzy:

  1. Fajny scrap a zdjęcie boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiech jest rozbrajający :D
    Piękny scrap :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudny, bajeczny i słodki. A zdjęcie śliczne. Podkreślenie zrobiło Ci się od linku, który być może wkleić chciałaś, potem wykasowałaś albo próbowałaś pisać tekst blisko zdjęcia ściąganego z innej strony itp. Musisz wejść w edycję i odlinkować ten tekst:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś piękny scrap dla Grzesia... Ja swój już też wykonałam, ale jak oglądam te wszystkie wspaniałe prace, to aż mi wstyd, bo mój wydaje się być taki "blady" ;/ I tylko powtarzam sobie, że liczy się cel!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asico, scrap jest superzasty! Bardzo dziękuję :)
    Co do podkresleń myslę, że Twój mądry komputer podkreśla to, co madre dla niego :D
    Agato, czasami nie ważne co, ale w jakim towarzystwie . A Twój scrap wcale nie jest zły! Jest Twój i taki kawałek siebie dałaś Grzeskowi i nam.
    Ściskam
    Aga, mama Grześka

    OdpowiedzUsuń