wtorek, 23 czerwca 2015

Warsztaty z Finnabair w Newbridge. Worshop with Finnabair in Newbridge.

 Tak, kolejne marzenie z mojej listy spełniło się i udało mi się być uczestniczką warsztatów prowadzonych przez Finnabair w Newbridge, w Irlandii. Tej osoby nie trzeba przedstawiać. Guru mixmediowania, kreatorka nowej linii mixmediowych produktów Primy, osoba inspirująca wiele osób na całym świecie. Jestem szczęśliwa, że mogłam uczyć się od najlepszej z najlepszych :).

Na warsztatach organizwana była wymiana pudełkowa. Starałam się z całych sił, by moje pudełko było choć troszkę interesujące ;). I chyba mi się udało, bo wylosowała je Pani siedząca na przeciwko i wydawała się być bardzo szczęsliwa i z pudełka jak i z ukrytych w jego wnętrzu scrapowych niespodzianek :)

Oto moje dzieło:
 


a tak wyglądało przed:
 
 i zdjęcia z warsztatów:
 i moje prace:
Dobrej nocy :)

3 komentarze: