środa, 24 czerwca 2015

Ulubiony kolor WB3

Do niedawna tylko fiolet, ewentualnie szary, ciemna zieleń. Ciemne, ponure kolory. To prawda, że one odzwierciedlają nasz nastrój.
Bo odkąd mieszkam w Irlandii, pokochałam zieleń- wyspa jest piękna. Praktycznie nie musiałabym nigdzie wyjeżdżać na wakacje, bo tyle jest tu do obejrzenia i odwiedzenia.
A ponieważ i nie tylko otoczenie mam piękne, ale w sercu także zrobiło się kolorowo i radośnie - polubiłam i inne kolory.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać prezent, jaki dostałam od mojej zdolnej koleżanki Sylwii. Sylwia czaruje kolorami, jest mistrzynią pędzla. Jej obrazki są cudne!
I dodatkowo się cieszę, że mieszkamy niedaleko od siebie i możemy od czasu do czasu się spotkać :).
Prace Sylwii możecie zobaczyć na blogu oraz stronie Tandiart na fb

zachęcam Was także do wzięcia udziału w warsztatach Sylwii w Polsce!

Gorąco polecam, bo warto!

Całuję!
Asica

2 komentarze: