poniedziałek, 22 czerwca 2015

10 najpiękniejszych chwil w moim życiu (WB1)

Ostatnie wyzwanie na blogu Uli. Bardzo szkoda, bo niesamowicie mnie mobilizowały te wyzwania.  Czas, by pomyśleć o jakichś własnych stałych wpisach- powiem więcej, mam na nie pomysł. I nadzieję na realizację wkrótce.
Tematy tego miesiąc przedstawiają się następująco:
Wyzwanie blogowe_czerwiec 
Wbrew pozorom temat dzisiejszy- czyli 10 najpiękniejszych chwil w moim życiu- jest trudny!
Dla osoby, która dopiero od niedawna stara się cieszyć wolnością, życiem, miłością to właśnie teraz jest czas kolekcjonowania tych chwil! 

Ale próbuję:
1. Dzieciństwo - choć teraz inaczej na nie patrzę, wtedy zdawało mi się, że mam się najlepiej ze wszystkich dzieci. Rozpieszczana przez Babcię, byłam pilną uczennicą, zapaloną "czytaczką", dziecko wzór niemalże ;).
Z dzieciństwa najlepiej wspominam każde wakacje na podwórku, kiedy czekałam z utęsknieniem na przyjazd Tromby i Brzóski ;)- koleżanek z egzotycznego Wrocławia :).
Uwierzycie, że ta znajomość trwa do dzisiaj? :)
2. Nie mogę wymienić zdania matury, jako szczęśliwej chwili, bo był to czas pełen stresu i niespodziewanych zwrotów akcji, ale obronę magisterki mogę śmiało wymienić. I ten moment, kiedy pod uczelnię przyszła po mnie Mama z kwiatkami i pieczątką z mgr przed nazwiskiem, jaką zrobiła w prezencie dla mnie.
3. Narodziny Igora i Mateusza - to najpiękniejsze chwile, kiedy już w końcu możesz przytulić swoje dziecko po 9 miesiącach zastanawiania się jakie ono będzie, jak będzie wyglądało, jaki będzie miało charakter i kim będzie w przyszłości. Do tych chwil zaliczam także długie karmienie piersią obu synów.

4. Ja w sukni ślubnej 
Choć potem bajka miała złe zakończenie - czułam się wyjątkowo i cudownie. Zdjęć nie mam, ale mam trzy LO z początków mojego scrapowania:


5. Moje papierowe dzieci-
 czyli spełnienie marzeń o "swoich" papierach- wspaniałe uczucie dla każdej scraperki:
  
6. Pierwsza wizyta w Irlandii
i nadzieja, że jest jeszcze jakiś ratunek dla mnie ;)

7. Przeprowadzka do Galway
najlepsza decyzja jaką podjęłam w moim życiu.
 8. Praca w Polskiej Szkole w Galway
To, co kocham, co potrafię i jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę uczyć moje kochane dzieciaki :).
9. Pierwsza wspólna podróż
Nasza wycieczka do Lizbony była dla mnie bardzo ekscytująca, szczególna itd.itd. Kto ma konto na fb i insta to wie ;).

10. Czekam i czekam cierpliwie :)
ale już doczekać się nie mogę!

Pozdrowienia dla wszystkich, dzięki którym mogę mówić o wielu szczęśliwych chwilach w moim życiu :)
Buziak!
 i zapraszam na blog Uli----> KLIK 

 

1 komentarz: