czwartek, 25 czerwca 2015

Nikt mi nie powiedział, że będę sławna :D WB4

Kiedy zakładałam blog, do głowy mi nie przyszło, że zostanę sławna :D. Nie żartuję, naprawdę bardzo wiele osób ze scrapowego świata zna moje imię, nick i moje prace! Jestem rozpoznawalna. Kiedy byłam na zlocie w Warszawie a byłam dwa razy bardzo dużo osób witało się ze mną i kilka razy czułam się niezręcznie, kiedy nie kojarzyłam jakiejś osoby z blogosfery.
Mój blog będą odwiedzać osoby z różnych stron świata. Obserwuję wejścia z Indonezjii, Indii, Japonii, USA, Kanady. To bardzo ekscytujące.
Moje tutoriale naprawdę nie są jakieś super, bo nie potrafię kręcić video, a są popularne. Dużo osób dziękowało mi za kurs na "czekoladownik", lub naprawdę dziurkacza Marthy Stewart ;) 
Nie spodziewałam się, że poznam w realu tyle cudownych osób, które poznałam właśnie dzięki scrapowaniu i blogowaniu.
Dziękuję Wam!

Asica



3 komentarze:

  1. Gratuluję tej sławy :) To na pewno przynosi dużo frajdy :)
    W sobotę byliśmy z mężem na spotkaniu Łódź Bloguje. Jedna dziewczyna spojrzała na nas z uśmiechem i powiedziała, że zastanawiała się, czy przyjdziemy w naszych "firmowych" koszulkach. Oczywiście mieliśmy je na sobie. Było to bardzo miłe. :) Niestety blogerki, która zwróciła na nas uwagę, nie kojarzę....

    OdpowiedzUsuń
  2. A widzisz, mnie na zlotach z twarzy nikt nie kojarzył, za to po chwili rozmowy regularnie rozlegało się gromkie "A! To ty!".

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie. Szczerze gratulujemy sukcesów!

    OdpowiedzUsuń