czwartek, 19 kwietnia 2012

CZEGO MOŻE NAUCZYĆ DZIECKO?-LO # 43

"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy:
cieszyć się bez powodu,
być ciągle czymś zajętym
i
domagać się ze wszystkich sił tego,czego się pragnie".
Paul Coelho

Odkąd przeczytałam ten cytat zapadł mi w pamięć i nie ukrywam,że z trudem przychodzi mi tylko punkt pierwszy.W drugim jestem zaprawiona a trzeci właśnie jest w realizacji:).

Scrapa zrobiłam na Uscrapowanym spotkaniu w przemiłym towarzystwie:).

A Mateuszek przyniósł mi z przedszkola taką niespodziankę:
szkoda,że dzieła nie widziałam,bo jestem bardzo ciekawa jak wyglądało.

Wracam do pracy,na dywanie jest pogrom ,bo robię kilka rzeczy naraz:)

2 komentarze:

  1. a ja chyba tylko cieszyć się bez powodu umiem:) a nad resztą będę miała okazję popracować w najbliższym czasie:))) cudny scrap - fajnie Was widzieć takich uśmiechniętych i w takiej pięknej oprawie:)

    no i gratki dla Matiego!:)

    OdpowiedzUsuń