czwartek, 19 kwietnia 2012

Cieszyńska Edycja Uscrapowanych-spotkanie pierwsze


Wczoraj odbyło się pierwsze spotkanie cieszyńskiej edycji uscrapowanych u Asicy.p,czyli u mnie:).
Moimi gośćmi były: Inusia,Moni i Dorcia,gościem specjalnym była Tosia-córeczka Moni:)-nowe siły scrapowe za lat kilka :).
Menu składało się z:
-przystawki:czyli zabawy tuszami alkoholowymi i wykonanie słoiczka -lampiona(inspiracja z Makowego Pola)
-dania głównego:czyli mini karteczki na bazie 10*10 cm
oraz
- deseru czyli LO, w formacie dowolnym:).

Sponsorami naszej edycji jest sklep scrapki.pl,który podarował nam zestawy papierów i dodatków 7 dots oraz craftfun

Było chyba miło:)Kawy pod dostatkiem i babeczki cytrynowe były obecne,więc i oceny będą chyba przychylne:).
Oto nasza relacja zdjęciowa:
Jak wiadomo śmichy-chichy przy pracy muszą być:)
Inusia,asica,Dorcia przy pracy:
Dorcia w natarciu na alkohole:)

i ja:)sprawcy zamieszania alkoholowego :)

i nasze lampioniki:i przyszła scraperka-Tosia(dziurkacz już ma w posiadaniu :)
i mama Tosi przy pracy -Monidługo na stole nie wytrzymałam i przeniosłam się na podłogę:)
a moje wytwory spotkaniowe będą innym razem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz