poniedziałek, 24 maja 2010

Męski komplet

Za wszelkie gratulacje dziękuję serdecznie.Obawy są,wiadomo. Zawsze jak się jakaś mała rewolucja dzieje w życiu, to tak to już jest ,że motyle zaczynają pomieszkiwać w brzuchu;).Będę pracowała w bibliotece. Coco.nut poproszę o adres ,jako ,że pierwsza odgadła miejsce mojej nowej pracy- dostanie ode mnie małą niespodziankę:).

A dziś mam do pokazania męski komplet,który baaardzo długo czekał na realizację,gdyż zrażona moim pierwszym bad boxem haha,jakos nie miałam odwagi go robić.
Ale wyszło tak,że nie boję się go pokazać,bo efekt końcowy mi się spodobał:



Jakość zdjęć nienajlepsza, wybaczcie,ale robiłam przed 7 rano przed oddaniem pudełka we właściwe ręce. Całość z papierów ILS Wintażowych, ubolewam,że tego wzoru nie został mi ani jeden arkusz w całości:(, dodatki tekturowe ze scrapińca i śliczne ćwieki śrubkowe od Vernon.

Pozdrawiam serdecznie a coco nut poproszę o maila z adresem:)

11 komentarzy:

  1. super to pudelko i papier widac rewelacyjnie sie nadal na meski prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe! nowej pracy również gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne! No nie wiedziałam,że to konkurs był:) tak sobie też myślałam o bibliotece, hi, hi. Wbrew pozorom, wcale niełatwa praca, mam koleżanki bibliotekarki. Powodzenia, jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny ten męski komplet. Lubię rzeczy proste ale z wyrazem. Gratuluje pracy i troszkę zazdroszczę ;) ale gdyby takiego mola książkowego jak ja przyjęli do pracy w bibliotece to panowałby tam nieopisany chaos bo pracownik zaszył by się wśród półek i tyle by mnie widzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko ekstra!!!

    cieszę się, ze zgadłam i życzę powodzenia w nowej pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach śliczny ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne !!! Nie zrażaj się, świetnie Ci wychodzą :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to się chyba powinnam wpisywać w obcych językach, bo jak po raz kolejny napiszę "cudowności" to będzie już trochę nudne, co Asia? :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny komplet, wyszedł ci rewelacyjnie a i jeszcze chcę pogratulować nowej pracy i muszę przyznać, że po cichutku troszkę ci zazdroszczę, bo od zawsze praca w bibliotece była jednym z moich marzeń

    OdpowiedzUsuń