środa, 16 grudnia 2015

Secret Santa- moja mikołajkowa ramka dla Doroty

W tym roku brałam udział w dwóch wymiankach blogowych i jednej prywatnej. Mój secret Santa poleciał do Hiszpanii i UK. A trzeci do Afryki :).
Dzisiaj chciałam wam pokazać mediową ramkę. Bardzo żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia przed- bo ramka była wykonana z szarego plastiku. A po mojej przeróbce wygląda tak:


Dorotka zrobiła relację z otwarcia, którą możecie zobaczyć tu:
 
Jak Wasze przygotowania do świąt, czy Mikołaj Was czymś zaskoczył?
A w ogóle kto w waszych rodzinnych stronach przynosi prezenty pod wigilijne drzewko?
Bo u mnie Aniołek albo Jezusek :)
Buziaki i uściski z ciepłego dziś bardzo Galway
Asia


5 komentarzy:

  1. Piękna . Widziałam na filmiku u Doroty ale tu widać lepiej . super zdolniacho

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki jeszcze raz. Jak widać na czołówce filmu - ramka wypełniona 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała metamorfoza zwykłej szarej ramki- cudny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń