czwartek, 31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Moi Drodzy!
Kto czytał moje zeszłoroczne podsumowanie, to może pamięta, że moim (One Little World for 2015) jednym słowem na rok 2015 było słowo 
BREATHE

Nie wiem, czy udało mi się nieco zwolnić. To jest trudne niestety. Na pewno nie udało się zwolnić w tym miesiącu, bo grudzień był szalony i pędził w zastraszającym tempie.
Na pewno, w codziennym oddychaniu pomaga mi On 
 Patrzę właśnie na naszą czwartą wspólną choinkę :). Jest cudnie. 
A cały rok? Był w porządku :)
Styczeń - styczeń jest zawsze fajny, bo mam urodziny :), bo zaczynam wypełniać nowy kalendarz, planować i marzyć.
Właśnie w styczniu wpadłam na pomysł, że polecimy razem w miejsce, gdzie żadne z nas nie było wcześniej. Wypadło na Portugalię, a po głębszym zastanowieniu- na Lizbonę :)
Luty -  przyleciała Mama i polecieliśmy ku naszej przygodzie:
 jak widzicie ten wyjazd chyba zapowiada kolejne zmiany u nas ;)
Marzec - to wyjazd na koncert Dropkick Murphys:
jeśli ktoś nie zna, koniecznie powinien posłuchać:

 w marcu napisałam także kilka postów niescrapowych, min. podałam Wam receptę na 
Kwiecień - udało mi się skutecznie zrobić sobie krzywdę otwierając puszkę z mlekiem kokosowym- 3 szwy i duuużo strachu:
 Na blogu można było przeczytać ciekawą historię o tym jak pokochałam komornika  oraz zaprosiłam Was do mojego ulubionego miejsca w Galway.
Mieliśmy także uroczystość:Igor miał bierzmowanie:
W święta wielkanocne pojechaliśmy w piękne miejsce w Irlandii Keem Beach:
i byliśmy na kocercie No Spill Blood:
Maj -  to komunia Mateusza oraz Sis z przyszłym mężem w Irlandii :)
A na blogu mogliście przeczytać, czym jest dla mnie szczęście :)
 Czerwiec -  warsztaty z Finn:
  oraz wyjazd do Polski na najlepsze wesele w historii ever- czyli ślub mojej siostry i Wojtka:
 Potem nasz przyjazd do domu, sami bez dzieci! przez Wrocław, który od tej pory kochamy już oboje:
 a po powrocie nasz rocznicowy wyjazd trasą Ring of Kerry :

Sierpień - koniec laby, dzieci wracają z Babcią do Irlandii:)
Wrzesień - to nowa szkoła Igora
oraz ja wracam do szkoły, do moich pierwszaczków:
Październik - dużym zaskoczeniem było dla mnie to, że wybrano mnie do zagranicznego DT wykrojnikowego :)

 Listopad - udało mi się odwiedzić na chwilkę Cieszyn, Kraków, Wadowice. wszystko w biegu i przelocie :)
a po powrocie urodzinowa niespodzianka dla Sylwii:
 
 i wreszcie grudzień:
urodziny G. i święta i kolejny rok za Nami!
 Sukcesy roku 2015 - niewątpliwie uważam za sukces moje zajęcia plastyczne dla dzieci w Polskiej Szkole w Galway:
" Proszę Pani, on mi biletów  do Polski nie pozwolił kupić, żeby soboty nie opuścić"
" Ja Panią kocham, zawsze będę tu przychodził"
" Jakby była Pani głodna, to oddam Pani swoją kanapkę"
oraz odnalezienie lekarza z prawdziwego zdarzenia, który słucha pacjenta i nie leczy wyników.

Dalej fascynuje mnie scrapbooking, to nasz kolejny rok razem:
LO:
 Albumy:
 Prace mediowe:


 Ulubione kartki:





                                                    a więcej znajdziecie tu----> KLIK
Książki pozostają  niestety w niełasce na rzecz scrapowania. W tym roku czytałam jedynie w podróży i kilka razy przy kominku:
 Moje tegoroczne seriale:
 I filmy, jakie udało nam się obejrzeć:
W nadchodzącym roku chciałabym spełnić moje marzenia o podróżowaniu, odkrywaniu nowych miejsc i odwiedzaniu tych wielu, pięknych miejsc w okolicy.
Dlatego moim słowem na nadchodzący rok jest słowo:
TRAVEL

Zdrowia, miłości i podróży - tego i Wam i sobie moi drodzy życzę :)
Szczęśliwego Nowego Roku!!!
Happy New Year!
Asica

5 komentarzy:

  1. Asiu miałaś fantastyczny rok!!! Wspaniale się to czyta i ogląda :) Życzę Ci niesamowitych podróży w nowym roku i wszystkiego co naj;epsze!! xx <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny rok. Życzę Wam najpiękniejszych podróży ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Asiu dla Ciebie i całej rodziny i oby wszystkie Twoje marzenia się spełniły .... cudowny post . Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne podsumowanie, bardzo pozytywne. Oby 2016 byl rokiem jeszcze lepszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe podsumowanie i piękne prace. Szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie jeszcze bardziej twórczy i kreatywny!

    OdpowiedzUsuń