czwartek, 13 listopada 2014

Wyzwanie czytelnika #08 w ScrapAndMe - List do Św. Mikołaja

Witajcie!
Na blogu ScrapAndMe ruszyło kolejne wyzwanie, prowadzone przez gościa- Kasię.
Oto wytyczne:Wytyczne wyzwania:

Magiczny czas przygotowań do  Świąt Bożego Narodzenia nadchodzi wielkimi krokami
chcielibyśmy zaprosić Was do wyzwania i zrobić pierwszy krok w tym kierunku ...

Zapraszamy do dowolnej w formie interpretacji tematu: "List do Świętego Mikołaja..."

A oto moja interpretacja- list zamknięty  w butelce oczywiście ;)



a jak się już rozpędziłam, to powstało więcej:




Na ostatnim zdjęciu widać, że użyłam czegoś naturalnego- zrobiłam kwiaty z orzeszków buczynowych :)
Piękne gwiazdki szydełkowe, dostałam od Olyi,
tekturowe gwiazdki pochodzą ze Scrapińca a papiery to ScrapAndMe.

Obawiam się ,że Mikołajami vintage, jeszcze Was zamęczę ;)

Pozdrawiam serdecznie,

Asica

3 komentarze: