czwartek, 5 czerwca 2014

Blejtram po warsztatach online z Enczą

Wczorajszy wieczór spędziłam przy biurku, w towarzystwie zapewne wielu scraperek , gdzie dobrze się bawiłam robiąc przestrzenny blejtram w towarzystwie instrukcji Ani- Enczy.
Po zagruntowaniu blejtramu gesso, pomalowałam go ecolinami-580,201,600. Później za pomocą lidlowej pasty strukturalnej zrobiłam wzorek słoi drzewa maską z Primy. A potem już szaleństwo i rozpusta- kwiaty Primy, kryształki i kropki oraz ptaszek i gniazdko także- jak widać, skuteczna terapia przeciwko "żal mi użyć" postępuje:).
Ostatecznie moja praca wygląda tak:


 A dzisiaj powstanie kolejna ramka przestrzenna, efekty niebawem ;)
Buziaki, Asia

2 komentarze:

  1. It is wonderful! I love colors and your pics!
    It a pity I missed that MK :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, dziękuję za udział w warsztatach i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń