piątek, 15 listopada 2013

Świąteczne upominki

Witam Was serdecznie w piątkowy ranek !
Chciałam Wam pokazać upominki, jakie zrobiłam dla swoich bliskich przy pomocy papierów i tekturek z IKropki.
Pierwszy zestaw, to kartka z uroczym reniferkiem oraz świecznik, który ozdobiłam tylko za pomocą tego papieru, wycinając tak, by zachować wzór na każdym z boków:



 Z kolekcji Śnieżne dni, powstała także kartka o większym niż zazwyczaj robię formacie, ponieważ chciałam wykorzystać cały wianuszek, wycinając go z tego papieru:


 zrobiłam też zestaw małych bilecików do prezentów, głównie z zestawu małych arkuszy papierów:

 Pozdrawiam Was serdecznie i życzę owocnej współpracy z papierami Ikropki :)
Asica

3 komentarze:

  1. Śliczne prace i śliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prace! Bardzo mi się podobają! Świecznik super! :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie :) cudny swiecznik i karteczki :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka
    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń