czwartek, 21 listopada 2013

Niezawodny stojak na kartki :)

Mój manager nie próżnuje i dziś chciałam Wam pokazać kolejne cudo, jakie dla mnie wyczarował:
 Konstrukcja tego stojaka  składa się z dwóch elementów: bazy zrobionej ze skrzynki kartonowej z aldi oraz tuby - opakowania po jakiejś świetlówce zdaje się :






 Rewelacyjnie sprawdza się na kiermaszach, bo kartki są dobrze wyeksponowane i klienci mogą je dobrze pooglądać :).
Tutorialu niestety nie będzie, no chyba, że uda mi się jakoś mojego managera namówić ;)


Pozdrawiam serdecznie
Asica




14 komentarzy:

  1. Łaaał, robi wrażenie!! W ogóle wygląda jak metalowy :D (I kartki piękne!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Już zaczęłam podpatrywać jak to jest zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  3. proponuję opatentować :D świetny jest ten stojak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam takich słów, ale dzisiaj nie mogę się oprzeć: "odjazdowy" ten stojak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój menadżer jest niemniej kreatywny od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W istocie - pomysł fantastyczny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł... a kartki rzeczywiście wspaniale się prezentują i każdą dobrze widać :)

    OdpowiedzUsuń