czwartek, 1 maja 2014

Sketch Challenge no.29- my first reveal for Scrap Africa Blog

We have a new sketch challenge for you:
Na blogu Scrap Africa przedstawiamy nowe wyzwanie mapkowe:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxpfaSHpBRfu0LsZkRWyd2j-Rn4T4wiZ3UcQ8Ubi6TaybVH2OxC1HgDOPUYMl30gCOGocAkc8lpUcS7CJsiLqFVA3XBy-d4xFz2EbD0DERMV3KuPsHzamyec5BPTjf4OZG4zaYTu3DHtqe/s1600/DvD4.jpg
This sketch was difficult for me, because it's my first LO since 2 years! But I promissed myself - practice and practice!So, let me introduce- my and my sweetheartheart :

Ta mapka sprawiła mi trudność, ponieważ to moje pierwsze LO od dwóch lat! Ale obiecałam sobie ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!
Pozwólcie, że przedstawię, oto ja i moja miłość:


I used UHK Gallery paper and my favorite chipboards from Scrapiniec, anchors stamp is from 3rdEye.

Użyłam papieru UHK, tekturek ze Scrapińca oraz kotwiczkowego stempla 3rdEye.

For more details please check Scrap Africa Blog

Po więcej informacji zapraszam na blog Scrap Africa.

3 komentarze:

  1. Też tak uważam :) Świetny debiut!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your page is gorgeous Asica and I really love the clean look of it! Your photo is stunning and so drawn to it, being black and white! You look the perfect couple! So pleased you are on the Design Team...x

    OdpowiedzUsuń