piątek, 3 maja 2013

Just a note - so sweet :)- { Goscinnie dla Rapakivi }



Just a Note zauroczyło mnie swoimi zaraz po otwarciu przesyłki i od razu wiedziałam, że przygotuję z nich coś słodkiego. Zrobiłam dwa komplety upominków dla dwóch kobiet. Opakowałam bombonierki tofifi oraz wykonałam karteczki. 

W obu kompletach użyłam nowych papierów Just a Note oraz półperełek, które pojawiły się niedawno w ofercie Rapakivi i które z całego serca mogę Wam polecić, bo mają śliczne kolory i są wygodne w użyciu. 




Z różowego arkusza, który dla mnie jest numerem jeden tej kolekcji, zrobiłam jeszcze czekoladownik. Papiery  mają dobrą grubość, by czekoladownik był na tyle sztywny, żeby ładnie opakować tabliczkę czekolady.  

Pozdrawiam,
Asica

Wykorzystane materiały:
- papier Just a Note #1;
- papier Just a Note #2;
- papier Just a Note #4;
- papier Just a Note #5;
- papier Just a Note #6;

7 komentarzy:

  1. ooo poszalałaś
    podobają mi się te papierki :)
    super prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!!!
    Słodką niespodziankę sama chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Przepiękne kolory i wykonanie :-) ps. cieszę się, że kubek Ci służy dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Słodka niespodzianka - zachwycająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykorzystanie tych papierów! :)) piękne groszki!

    OdpowiedzUsuń