piątek, 4 maja 2012

Dinuś w błękitach-wyzwanie na maj w Scrapińcu

Witajcie serdecznie w majowy poranek.Weekend się skończył i zaczyna się następny,może więc znajdziecie trochę czasu,by wykonać pracę na majowe wyzwanie w Scrapińcu.W tym miesiącu bawimy się kolorem niebieskim-także zapraszam Was do wykonania pracy w kolorze blue:)
Wytyczne:
-praca dowolna(kartka,tag,zakładka itp.)
-obowiązkowo tekturka scrapińcowa
-w przewadze kolor niebieski
-dopuszczalne są białe dodatki
-ewentualnie trochę czarnego(napisy)

Ja wykonałam kartkę sztalugową z dinozaurkiem-to nowość niebawem pojawi się w ofercie!jest ich więcej i wszystkie są takie sympatyczne :)

Buziaki:)

6 komentarzy:

  1. świetny ten wielki błękit!!:)) miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba!!!! Śliczna "chłopięca" karteluszka :)) 5+ dostajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faajne dinusie, też sobie kupię, a co :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superowa karteczka, do twarzy dinusiowi w tym błękicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ocień ponrawiloś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny błękit! bardzo podoba mi się twoja chłopięca karteczka i oczywiście mam ogromną ochotę na dinusia:)

    OdpowiedzUsuń